Pokazy i prezentacje firmy Virgam (opinie). Pozwól sobie na odrobinę luksusu!

W bardzo bogatej ofercie asortymentu sprzętów gospodarstwa domowego, których wybór i zróżnicowanie jakościowe, a co za tym idzie, cenowe, możemy natknąć się na produkty dopasowane do możliwości i wymagań każdego konsumenta. Przeglądając strony sklepów internetowych oraz odwiedzając stacjonarne punkty handlowe, z łatwością znajdujemy potrzebne elementy wyposażenia. Wśród tak sporej konkurencji, wciąż jednak możemy spotkać się z modelem sprzedaży bezpośredniej, dzięki której mamy okazję nabyć produkty poza obszarem sklepów, internetowych czy stacjonarnych. Popularne pokazy sprzętu gospodarstwa domowego,  połączone najczęściej z możliwością zakupu prezentowanych produktów to okazja, aby naocznie przekonać się o jakości i sposobie działania przedmiotów. Fala krytyki, negatywne opinie, zarzuty o nieuczciwość i zawyżanie ceny produktów, prezentowanych na pokazach, nakłanianie do kupna produktów za cenę nieadekwatną do oferowanego towaru, skłoniły mnie do sięgnięcia po informacje na ten temat u źródła. Mianowicie, zaprosiłem do rozmowy przedstawicielkę spółki Virgam, zajmującej się pośrednictwem w sprzedaży sprzętu wyposażenia domu, aby odpowiedzieć sobie i Państwu na pytanie, czy pokazy są uczciwą i korzystną formą dokonywania zakupów.

Z Panią Dorotą Małecką, specjalistką do spraw sprzedaży bezpośredniej w firmie Virgam, spotykam się w regionalnym biurze, rozmawiam na temat działalności spółki, zajmującej się przeprowadzaniem pokazów, na których konsumenci mają możliwość zakupu prezentowanych produktów. Pytam panią Dorotę na początku, czy może w kilku zdaniach przybliżyć nam działalność spółki Virgam?

„Dzień dobry Panu, Państwu – z uśmiechem wita się ze mną sympatyczna, pełna energii osoba – W kilku zdaniach o firmie? Spróbuję się streścić (żartuje pani Dorota). Virgam jest firmą pośredniczącą, oferującą na sprzedaż obecnie trzy ciekawe produkty, które prezentujemy na pokazach, aby obecni goście mogli skorzystać z atrakcyjnej oferty i nabyć je w okazyjnych cenach. Dzięki Państwa obecności, chęci dowiedzenia się, jak żyć zdrowiej i wygodniej i zaufaniu, jakim obdarzacie Państwo naszą firmę oraz oferowane przez nas urządzenia, możemy rozwijać się i obniżać dla Państwa ceny, korzystając z dużej ilości sprzedanych egzemplarzy”.

Pani Małecka wyprzedziła moje kolejne pytanie, które miało dotknąć tematu cen oferowanych na pokazach produktów. Fala negatywnej opinii dotyka głównie wysokich cen. Moja rozmówczyni wyjaśnia wątpliwości.

„Cena produktu świetnej jakości nie może być niska. Urządzenia, wyprodukowane z wysokiej klasy materiałów, z najwyższą starannością i dbałością o efekt końcowy, kosztują więcej od przeciętnych, dlatego że koszt ich wytworzenia jest wyższy. Jeżeli decydujemy się na produkty wysokiej jakości, innowacyjne, ponadprzeciętne, musimy liczyć się z wyższym kosztem w dniu zakupu. Koszty jednak w efekcie nie są wyższe, często wręcz przeciwnie, dlatego że urządzenia wysokiej klasy zużywają się o wiele wolniej niż sprzęt przeciętnej jakości, a wyjątkowa trwałość pozwala zaoszczędzić kilku kolejnych zakupów danego przedmiotu”.

Zastanawiałem się jednak wciąż, dlaczego ten sam produkt można znaleźć, choćby w sieci, w dużo niższej cenie…

„Proszę uważać na osoby, które sprzedają podrabiane urządzenia, nazywając je produktami, oferowanymi przez Virgam. Podróbki są widocznie kiepskiej jakości, nie warto inwestować w coś, co ledwie odrobinę przypomina produkt dobrej jakości. Osoby, podszywające się pod naszą firmę, często używają podobnie brzmiących nazw i kusza atrakcyjnymi cenami, jednak oszczędności są pozorne, biorąc pod uwagę jakość towarów”.

Pozwalam więc sobie zadać dość niedyskretne pytanie, czy negatywna opinia o firmie, z jaką można ostatnio się spotkać, wpływa na funkcjonowanie spółki?

„Każda negatywna opinia to cios – odpowiada pani Małecka – Zespół Virgam dba codziennie o zadowolenie naszych klientów, starając się ułatwić im codzienne funkcjonowanie oraz poprawiając ich standard życiowy, tym bardziej przykre jest, gdy ktoś nie znając jeszcze naszej oferty, od razu odrzuca propozycję spotkania się i zapoznania z nią. Niestety uczciwość często jest pomijana, a zła opinia może skrzywdzić. Mam jednak nadzieję, że ludzie zrozumieją nieuczciwość konkurencji i docenią nasze zaangażowanie i świetne produkty”.

Nasuwa mi się kolejna wątpliwość, którą, mam nadzieję rozwieje wypowiedź pani Doroty. Jaka jest korzyść kupowania na pokazach? W odpowiedzi, dostałem konkretne wyliczenie, które Państwu zaprezentuję:

  • „Przede wszystkim możliwość zobaczenia oferowanego produktu,
  • możliwość zapoznania się ze wszystkimi aspektami technicznymi, szczegółowo dowiadując się o parametry wykonania,
  • możliwość zobaczenia, jak dany sprzęt działa w praktyce, często nawet osobistego przetestowania,
  • możliwość podzielenia się opinią z pozostałymi uczestnikami pokazu,
  • możliwość zamówienia prezentowanego produktu w okazyjnej cenie”.

No więc właśnie, w okazyjnej cenie, nie sądzi więc pani, pani Dorotko, że okazje cenowe na pokazach są fikcją? Jubileusze, uroczystości i promocje… Wszystko pasuje do schematu nakłaniania do zakupu wbrew zdrowemu rozsądkowi… Specjalistka i na te wątpliwości znalazła odpowiedź:

„Proszę Pana, drodzy Państwo, dzięki Państwa zainteresowaniu naszą ofertą możemy trwać na rynku wiele lat, dzięki czemu co jakiś czas obchodzimy okazje, które świętujemy atrakcyjnymi rabatami dla Państwa, bo bez Was nie byłoby naszej firmy. Dzięki dużemu zainteresowaniu możemy negocjować rabaty z producentem, a przez to obniżać dla Państwa cenę w promocjach. Ot cały sekret, który właściwie nie powinien być tajemnicą, bo jesteśmy jako firma dumni z zainteresowania, jakie u Państwa wywołujemy” (słychać radość i wzruszenie w głosie pani Doroty).

Osobiście zainteresowałem się podczas rozmowy, jakie produkty sprzedaje na pokazach firma Virgam, postanowiłem wieć zapytać: „Pani Doroto, proszę powiedzieć, jakie produkty oferuje Virgam, i czym różnią się od konkurencyjnych?”

„Przede wszystkim – usłyszałem w odpowiedzi – firma Virgam sprzedaje produkty wysokiej klasy, wyróżniające się na tle konkurencji jakością i trwałością, a przy tym dbałością o zdrowie użytkowników.

Naczynia Venice, które posiadamy w ofercie, są wykonane z najwyższej jakości stali, a włoska dbałość o estetykę urzeka gustowną formą garnków. Akutermiczne dno naczyń, pokrywki, wyposażone w mierniki temperatury wewnątrz naczynia, nienagrzewające się uchwyty. to gwarancja zdrowego odżywiania się przez wiele lat. System gotowania w wieży, opartego o gotowanie na parze, smażenie bez użycie tłuszczu oraz staranny system przechowywania, sprawiają, że gotowanie staje się przyjemnością i inwestycją we własne zdrowie.

Bodyshape – mata masująca firmy Casada, z systemem wibrującym posiadająca dziesięć pól wibrujących, podzielonych na pięć części oraz dwie strefy grzewcze, pozwala zadbać o redukcję stresu, ograniczyć bezsenność, napięcie mięśniowe, bóle w okolicy kręgosłupa oraz innego pochodzenia, poprawić krążenie oraz dotlenienie komórek organizmu. Dzięki systemowi sterowania pilotem, wygodnie można nią sterować.

Ostatnim prezentowanym przez nas produktem jest odkurzacz Ambasador, który powinien właściwie być nazywany urządzeniem wielofunkcyjnie sprzątającym: odkurzy, wypierze dywan, wyczyści tapicerkę, umyje i wysuszy podłogę, oczyści z zanieczyszczeń na mokrych i trudnych w pielęgnacji powierzchniach. I najważniejsze, filtruje powietrze, dzięki czemu oddychamy zdrowo.  Ambasador czyści łatwo, skutecznie, w najnowocześniejszej technologii, pozwalającej na szybkie dosuszenie czyszczonych materiałów”.

Dziękując pani Dorocie Małeckiej za wypowiedź, sam zacząłem się zastanawiać, skąd zła opinia o firmie, o pokazach i wiem już, że jakość i cena muszą być spójne. Chcąc zdrowo i wygodnie żyć, warto używać produktów wysokiej jakości i ufać sprawdzonym firmom, jak Virgam, oferującym oryginalne sprzęty.

Dodaj komentarz